K repasi hydroměničů je zapotřebí značného strojního vybavení dílny (soustruh, frézka, balancer, obvodová svářečka s lineárním posuvem, clutch bonder) a tak tuto službu většina opravnen neposkytuje, poněvadž se jedná o velice nákladnou a objemnou záležitost. My takovým vybavením disponujeme a tak lze provádět kompletní opravy od A do Z v rámci vlastních zdrojů.
Oprava spočívá v rozebrání stávajícího demontovaného hydroměniče za použití speciálních přípravků v soustruhu.
Následně jsou veškeré součásti dekontaminovány a zkontrolovány.
Těsnící prvky jsou vyměněny včetně mechanicky poškozených pevných dílů (např. krk, volnoběžka, axiální ložiska nebo statorové lopatkové kolo).
Následně jsou upraveny dosedací plochy spojkového obložení za pomoci soustruhu nebo frézky a za použití clutch bonderu a termolepidla nalepeno spojkové obložení přes topné desky.
Poté je hydroměnič (Torque converter) kompletován a svařen v rámci středové a axiální tolerance v souosé obvodové svářečce. Poté je proveden test na tlakovou těsnost a v závěru kontrola popř. úprava na balanceru. Tímto je repase hotová a hydroměnič lze namontovat do Vaší převodovky.